Actes de l’alcalde de Girona

Descobriment de la placa en memòria de Fidel Roig Matons i inauguració de l’exposició dedicada a la seva obra pictòrica

dissabte 26 de maig a les 12 h i a les 12.45 h –  carrer nord, 3 / museu d’art de girona

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, assistirà demà al descobriment de la placa en memòria del pintor i músic gironí Fidel Roig Matons, que tindrà lloc a les 12 h a la casa on va néixer, al número 3 del carrer del Nord. A continuació, a les 12.45 h, assistirà també a la inauguració de l’exposició dedicada a la seva obra pictòrica, instal·lada a l’Àmbit 1 del Museu d’Art, amb obres cedides per la família de l’artista. La regidora de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas; ka regidora de Turisme i Comerç, Coralí Cunyat, i el regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública, Joan Alcalà, assistiran també als dos actes.

“Baixada de torxes” per a la Marató de la Pobresa

dissabte 26 de maig a les 22 H –  plaça del vi

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, assistirà a l’arribada de la “Baixada de torxes” per a la Marató de la Pobresa de TV3 que organitza la Creu Roja. La sortida serà a les 21.30 h a la plaça de la Catedral i l’arribada serà cap a les 22 h a la plaça del Vi. El regidor de Serveis Socials, Eduard Berloso, assistirà també a l’arribada de la baixada.

Entrevista al programa “No es un día cualquiera”, de Radio Nacional de España

DIUMENGE 27 de maig A les 11.30 h –  SALÓ DE DESCANS DEL TEATRE MUNICIPAL

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, serà entrevistat al programa “No es un día cualquiera”, de Radio Nacional de España i que presenta Pepa Fernández. El programa es farà en directe, de les 8 a les 14 h, des del Saló de Descans del Teatre Municipal.

Recepció a l’ambaixador de Kazakhstan, Bakyt Dyussenbayev

DILLUNS 28 de maig A les 12.30 h –  DESPATX D’ALCALDIA

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, rebrà l’ambaixador a Espanya del Kazakhstan, Bakyt Dyussenbayev, al seu despatx.

Recepció de l’alcalde de Lleida, Àngel Ros

DILLUNS 28 de maig A les 17.30 h –  DESPATX D’ALCALDIA

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, rebrà l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, al seu despatx.

Acte de commemoració dels cent anys de l’escola Joan Bruguera

DILLUNS 28 de maig A les 18.30 h –  auditori-palau de congressos de girona

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i la regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, assistiran a l’acte de commemoració dels cent anys de l’escola Joan Bruguera, que se celebrarà a l’Auditori de Girona.

Inauguració del I Simposi de Promoció de la Salut a l’Arc Mediterrani

dimarts 29 de maig A les 9 h –  edifici casademont. parc científic i tecnològic de la udg

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i el regidor de Sostenibilitat i Participació Ciutadana, Jordi Fàbrega, assistiran a la inauguració del I Simposi de Promoció de la Salut a l’Arc Mediterrani, que organitza la Càtedra de Promoció de la Salut de Dipsalut i la Universitat de Girona.

“Tots junts a cantar”

dimecres 30 de maig A les 17.45 h –  auditori-palau de congressos de girona

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, assistirà a les 17.45 h a l’activitat “Tots junts a cantar” organitzada per l’Escola Municipal de Música. L’acte començarà a les 15 h i també hi assistirà la regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs.

Sessió plenària del Consell Escolar Municipal

dimecres 30 de maig de les 19.30 a les 21.30 h –  escola de domeny

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, presidirà la sessió plenària del Consell Escolar Municipal, que se celebrarà a l’escola de Domeny i on també hi assistiran la regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, la regidora de Joventut, Roser Urra, i el regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública, Joan Alcalà.

Presentació del llibre “Transvasament del Ter. Història d’una realitat incòmoda”

dijous 31 de maig A les 20 h –  saló de plens de l’ajuntament de girona

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i el regidor de Sostenibilitat i Participació Ciutadana, Jordi Fàbrega, assistiran a la presentació del llibre Transvasament del Ter. Història d’una realitat incòmoda, elaborat pel Consorci Alba-Ter.

Sopar de cloenda dels cursos 2011-2012 del Col·lectiu de Dones de Sant Narcís

dijous 31 de maig A les 21 h –  restaurant dúplex

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i el regidor de Sostenibilitat i Participació Ciutadana, Jordi Fàbrega, assistiran al sopar de cloenda dels cursos 2011-2012 del Col·lectiu de Dones de Sant Narcís.

Festa de secundària dels Jocs Florals

divendres 1 de juny A les 10 h –  saló de descans del teatre municipal

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i la regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, assistiran a la festa de secundària dels Jocs Florals.

VII Premis Manel Xifra i Boada

divendres 1 de juny A les 19.30 h –  sala d’actes de l’escola superior politècnica de la universitat de girona

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i la regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, assistiran a l’acte de lliurament dels VII Premis Manel Xifra i Boada.

Sopar d’Oncolliga

divendres 1 de juny A les 21 h –  fira de girona

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, juntament amb regidors de l’equip de govern i portaveus dels grups municipals del consistori, assistirà al sopar que organitza la Fundació Oncolliga.