Canal Ajuntament

L’alcalde de Girona lliura els premis dels Jocs Florals i Literaris Escolars i del Concurs de Punts de Llibre

Avui a la tarda a les 18 hores a l’Escola d’Hostaleria es realitzarà el III Concurs d’Amanides
Avui l’Auditori de Girona ha reunit 600 nens i nenes de les escoles de la ciutat per participar al lliurament dels premis dels Jocs Florals i Literaris Escolars i del Concurs de Punts de Llibre que convoca cada any l’Ajuntament de Girona per promoure la lectura i l’escriptura entre els infants i joves de la ciutat.
Un total de 435 composicions s’han presentat enguany a la trenta-dosena convocatòria dels Jocs Florals i Literaris Escolars adreçada als centres educatius de Girona, 315 de primària i 120 de secundària. Pel que fa al onzè Concurs de Punts de Llibre, se n’han presentat 808. Tant per a la prosa dels Jocs Florals com per als punts de llibre, aquest any s’ha suggerit des del consistori el tema del tren, amb motiu del 150è aniversari de l’arribada del ferrocarril a la ciutat.
En la seva intervenció, l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, ha agraït la participació artística i literària dels nens i nenes i juntament amb la regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, ha fet entrega dels premis als guanyadors dels dos concursos.
A l’acte de lliurament s’ha realitzat també part de l’espectacle “Cançonetes”, una iniciativa del Centre Cívic Pont Major que, amb la producció de Gaia.Contes Musicals i la interpretació d’un cor infantil format per alumnes dels cicles mitjà i superior de l’escola Carme Auguet. Amb aquesta iniciativa es donen a conèixer les cançons de bressol i les cançonetes d’infantesa aportades per les pròpies famílies del barri del Pont Major.
III Concurs d’Amanides: avui a les 18h a l’Escola d’Hostaleria
Per tercer any consecutiu, l’Ajuntament de Girona, dins del programa anual de Recursos Educatius, organitza un concurs d’amanides adreçat a nens i nenes d’educació primària de les escoles de Girona i a les seves famílies. De les 66 amanides presentades aquest any, 18 han passat a la fase final, que tindrà lloc avui a les 18 h a l’Escola d’Hostaleria de Girona.
Aquesta tarda, els nens i nenes i les seves famílies hauran de preparar l’amanida que han presentat i un jurat valorarà l’amanida més original, la més gustosa i la més ben presentada, que són les modalitats dels tres premis que es donaran. El jurat està format per la regidora d’Educació i Esports de l’Ajuntament de Girona, Isabel Muradàs, un tècnic de l’Equip Municipal de Promoció de la Salut, un representant de l’Associació d’Hostaleria de Girona, un de l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona i un de l’Associació de Comerciants de la plaça del Mercat de Girona.
Nota: adjuntem el llistat dels guanyadors a la nota de premsa adjunta.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409

Top Desktop version