Platja d'Aro. Carruatges de cavalls i una cercavila de globus multicolor, novetats en la cavalcada dels Reis de l'Orient d'enguany amb un seguici de 110 personatges

A Platja d’Aro s’iniciarà a les 18 h i a Castell d’Aro a les 20 h pels carrers més cèntrics

A Castell d’Aro i a Platja d’Aro ja està tot a punt per a rebre la gran cavalcada de Ses Majestats els Reis de l’Orient el proper dissabte 5 de gener de 2013. Un any més, Melcior, Gaspar i Baltasar i el seu seguici començaran a les 18 h la seva habitual desfilada  pels carrers més cèntrics de Platja d’Aro passant per l’església parroquial i finalitzant al Palau d’Esports i Congressos. A Castell d’Aro la cavalcada començarà a les 20 h amb el seu recorregut tradiocional passant per l’església de Santa Maria i finalitzant a la Sala Polivalent. Com a novetat d’enguany arribaran desfilant sobre tres carruatges tirats per cavalls i acompanyats per una comitiva de 15 personatges que protagonitzaran un cercavila amb globus multicolor i globus gegants il·luminats per engrescar als més petits. El seguici reial estarà format per 110 personatges que repartiran 500 kg de caramels.

Un any més la regidoria de cultura de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro organitza l’arribada del seguici reial al municipi. Per encàrrec de Ses Majestats ha tornat a editar un díptic informatiu del recorregut i la lletra de la cançó per cantar als Tres Reis amb la imatge creada per l’equip d’il·lustració gironí XuxuLanstrum, que també elabora la carta personalitzada per a Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, i que els infants poden recollir a les diverses dependències municipals com ara l’Oficina de Turisme, a la Biblioteca Mercè Rodoreda o la Parc Infantil de Nadal – El Mar dels Nens, i tot seguit omplir-la amb els seus millors desitjos.

A Platja d’Aro s’iniciarà la Cavalcada a les 18 h arribant Ses Majestats per l’Avinguda Cavall Bernat i continuant per l’Avinguda Castell d’Aro, carrer Puig S’Agoita, Església de Santa Maria (amb la tradicional adoració al nen Jesús), retorn pel carrer Vicenç Bou a Avinguda Castell d’Aro fins a l’Avinguda de S’Agaró i carrer Juli Garreta per finalitzar en el Palau d’Esports i Congressos on seran rebuts per l’alcalde i autoritats i on tots els infants presents rebran un obsequi.

Tot seguit es traslladaran a Castell d’Aro, on a les 20 h Ses Majestats arribaran per l’Avinguda de la Platja i continuaran pel Carrer del Sol fins a l’Església de Santa Maria on també faran l’adoració al Nen Jesús. Continuaran per la pujada Església i finalitzaran el recorregut a la Sala Polivalent on seran rebuts, de nou, per l’alcalde i les autoritats locals. Després de les salutacions i els discursos reials els infants presents aconseguiran un obsequi.