La Biblioteca Ernest Lluch ofereix un espai d’estudi en horari nocturn fins al dia 14 de juny

La Biblioteca Ernest Lluch oferirà, per primera vegada, un espai d’estudi en horari nocturn fins al 14 de juny. Aquest espai estarà obert des de dos quarts de nou del vespre fins a les dotze de la nit, de dilluns a divendres. Amb aquesta iniciativa, es vol oferir un servei que ha estat demanat per instituts i per aquells estudiants que troben en la biblioteca un espai adequat per a l’estudi. La zona que es dedicarà a aquest servei serà el primer pis de la biblioteca, que disposa d’una capacitat per a unes cinquanta persones i està equipat amb servei Wi-Fi. Es podrà consultar a la sala el fons de la biblioteca, però no es podrà realitzar préstec. Aquesta iniciativa, que està especialment pensada per aquells estudiants que preparen la selectivitat, es planteja com una prova pilot.