L'alcalde de Girona rep a l'ambaixador del Kazakhstan

Bakyt Dyussenbayev, ambaixador a Espanya del Kazakhstan, s'ha reunit avui amb l'alcalde Aquest matí l'alcalde de Girona, Carles Puigdemont, ha rebut al despatx de l'alcaldia la visita oficial de l'ambaixador a Espanya del Kazakhstan, Bakyt Dyussenbayev, que aquest matí ha visitat d'altres institucions gironines. La trobada ha servit per establir un primer contacte amb el representant a l'Estat del Kazakhstan i alhora aprofundir en les potencials relacions que es puguin establir entre Catalunya, Girona i la república oriental. L'alcalde de Girona ha aprofitat l'ocasió per fer-li entrega del llibre Girona, XXI segles (Lunwerg), amb fotografies de Josep M. Oliveras i textos de Joaquim Nadal, Eduard Canal, Lluís Muntada, Josep M. Nolla, Jordi Sagrera i Xavier Torres. Així mateix Dyussenbayev també ha fet entrega del llibre Kazakhstan, in the heart of euroasia a Puigdemont.