Blanes. 800 participants a la 1a Marxa Popular de Blanes per la Marató de TV3

En total s’han aconseguit reunir 3.796’67 € a través de les inscripcions i les donacions d’empreses col·laboradores. La participació ha superat les previsions inicials de l’organització, que ja ha previst una 2a edició pel 2013

La 1a Marxa Popular de Blanes per la Marató de TV3 que va tenir lloc aquest passat diumenge 16 de desembre va aplegar 800 participants, una xifra que ha superat amb escreix les previsions inicials de l’organització, que ha qualificat aquesta primera experiència com d’èxit rotund. A banda de les 800 persones que van fer els 8 quilòmetres de recorregut a peu o caminant, també van participar 70 gossos, ja que una de les novetats d’aquesta marxa ha estat la possibilitat que es podia fer amb aquests animals de companyia.

En aquest sentit, el preu de la inscripció era de 4 € per persona i, per 1 € més, els participants li van poder posar un dorsal al seu animal de companyia, que va gaudir també d’un avituallament molt especial. La suma d’aquestes inscripcions, a banda de les donacions que han fet algunes empreses i entitats, ha suposat que s’han pogut recollir 3.796’67 € destinats íntegrament a la Marató de TV3.

Els primers en creuar la línia d’arribada en les categories masculina i femenina han estat respectivament Carles Casero, de Blanes, i Lídia Ruiz, que resideix a Girona i sol passar els caps de setmanes a Blanes. Val a dir que qui ha estat el corredor més ràpid és l’entrenador del Club Triatló Blanes, els components del qual van participar gairebé al complet a la marxa aprofitant per entrenar.

L’èxit d’aquesta primera experiència ja dóna gairebé per assegurat que es pugui continuar amb una segona edició al 2013. La 1a Marxa Popular de Blanes ha estat organitzada pel programa de Ràdio Blanes Febre d’Esport i l’Ajuntament de Blanes. Febre d’Esport  ha iniciat les seves emissions aquesta temporada 2012-2013 i està integrat per Pau Nualart, Carles Llop i Tomàs Llorens. El programa s’ofereix els dilluns de 7 a 8 del vespre i es pot seguir a través del 97.7 de la FM, així com en streaming a la xarxa, a l’adreça http://radioblanes.cat/ .

En l’organització de la 1a Marxa de Blanes per la Marató de TV3 també han col·laborat: Grup Fondistes Blanes, Agrupament Escolta i Guia Pinya de Rosa, Dipsalut, Diputació de Girona, Creu Roja, Fundació Amics Joan Petit-Nens amb Càncer, Font-Vella, Allelac, Pastisseria Marina, Montal, Clínica Veterinària Rodamón, Club Squash Blanes, Freebike, Muralla Òptica i Transports Pujol.

Per a més informació :

Eva Palau – 608 880 002 i 654 725 106

Adjuntem imatges de la 1a Marxa Popular de Blanes per la Marató de TV3 celebrada el diumenge 16 de desembre

Autor Imatges: Ajuntament de Blanes