Vilablareix. Vilablareix supera la donació de l'any pasat a La Marató de TV3 i arriba fins als 3.879,47 euros

Vilablareix ha donat 3.879,47 euros a La Marató de TV3 gràcies als diners recollits amb el dinar popular i la quina solidària que ha organitzat l'Ajuntament amb la col·laboració de l'Ateneu de la Dona aquest diumenge. Una xifra que supera els 2.150 euros recaptats l'any passat.

Un total de 187 persones han compartit taula a la sala polivalent del pavelló municipal i, posteriorment, s'han celebrat les 9 quines solidàries a les que s'hi han afegit encara més veïns i veïnes que no havien assistit al dinar.

Els lots de les quines s'han gràcies a les donacions d'un total de 42 empreses del poble i proveïdors municipals que han donat productes alimentaris, cosmètica o electrodomèstics, entre d'altres.

Aquest any La Marató de TV3 ha recaptat fons per la malaltia del càncer sota el lema “La mort hauria de ser el final de la vida, el càncer no”.