Llagostera. Trasllat de l'oficina de recaptació de l'Ajuntament de Llagostera

L’oficina de recaptació de l’Ajuntament de Llagostera es trasllada a un nou local a partir del proper 10 de desembre del 2012. El canvi d’ubicació permetrà millorar el servei de gestió tributària apropant-lo a una zona més cèntrica del municipi i amb un espai més ampli.

La nova oficina està ubicada al carrer Pau Casals 26 B (al costat de Correus), el telèfon és el 972 80 52 55 i el correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

L’horari d’atenció al públic serà de 8 a 15 h de dilluns a divendres.

El trasllat d’aquest servei permetrà també a l’Ajuntament disposar de més espai a les oficines de la Plaça del Castell on es reorganitzarà el servei d’atenció ciutadana. A la nova oficina de recaptació es cobraran i gestionaran els següents impostos, taxes i tràmits:

-Impost sobre béns immobles.

-Impost sobre activitats econòmiques.

-Impost sobre vehicles de tracció mecànica.

-Impost sobre l’increment del valor dels terrenys.

-Taxa de cementiri.

-Taxa de recollida d’escombraries.

-Taxa d’entrada de vehicles a través de les voreres.

-Contribucions especials i quotes urbanístiques

- Mercat

-Altes de contribuents en els següents padrons fiscals:

· Taxa pel servei de recollida d’escombraries

· Entrada de vehicles.

· Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica Vehicles (entrar a la web de Trànsit) · Gossos (alta i placa) (entrar altes web Generalitat)

La resta de taxes i tràmits es seguiran gestionant com fins ara des de les oficines de la Plaça del Castell.

Per a més informació us podeu adreçar al 972 83 03 75 o bé consultar el catàleg de tràmits http://tramits.llagostera.cat