Llagostera. Suport de l'Ajuntament de Llagostera a l'acollida de població refugiada víctima dels conflictes armats a l'Àrea mediterrània

L'Ajuntament acorda fer una donació de 3.000 € al Fons Català de Cooperació al Desenvolupament

L'Ajuntament de Llagostera ha acordat adherir-se a la proposta del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament, per donar suport a l'acollida de població refugiada en trànsit a Europa víctima dels conflictes armats a l'Àrea mediterrània.

En aquest sentit l'Ajuntament farà una aportació de 3.000 euros al Fons Català de Cooperació al Desenvolupament 'per destinar-los íntegrament a minimitzar els dramàtics efectes d'aquesta crisi humanitària, dins les nostres possibilitats' tal i com ha explicat la regidora d'Acció Social, Montse Vilà.

Acord unànime del Consell Social Municipal

El passat 15 de setembre, l'Ajuntament de Llagostera va convocar el Consell Social Municipal per tractar la dramàtica situació de la crisi humanitària que s'està vivint a Europa, després de conèixer el resultat de la reunió convocada pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament per tal de coordinar la resposta que es pot donar des del món local.

Moció conjunta

A la reunió del Consell Social Municipal, es va acordar portar a ple una moció conjunta consensuada per tots els grups municipals amb representació municipal (CiU, ERC i AxLL)  per donar suport a les actuacions que es duen a terme des del Fons Català de Cooperació i des de les entitats catalanes que treballen en l'acollida i el servei a les persones sol·licitants d'asil.

El ple tindrà lloc el proper 30 de setembre a les 21 hores.