Canal Ajuntament

Salt. Salt engega demà al vespre els seus llums de Nadal

●  Estaran encesos de les 17 a les 12 de la nit

  En total s’han col.locat 146 lluminàries

146 lluminàries engalanaran els carrers de Salt a partir de demà a les 17h. Els llums estaran encesos de les cinc de la tarda a les dotze de la nit i s’han col.locat als principals eixos comercials i carrers de pas de la vila.

Com a novetats destaquen 4 arbres de Nadal lluminosos que s’han col.locat als accessos a la vila, concretament prop de la rotonda de Mururoa, a l’avinguda de la Pau; a la Plaça de la Vila; davant de la Factoria Cultural Coma Cros i a la zona de la Massana. Els arbres fan 4 metres d’alçada i son d’alumini.

La majoria de les lluminàries han estat col.locades per les brigades municipals i han estat autoconstruides o cedides per Espai Gironès. Només els llums del carrer Major han estat instal.lats per una empresa externa el que fa que el cost hagi estat molt contingut. Al voltant dels 12.000 €.




Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409

Top Desktop version