Tossa de Mar. Velencoso destinarà a UNICEF els 2.376 euros de les entrades de la presentació a Tossa de la pel·lícula que protagonitza

La projecció de Fin es va portar a terme dissabte en dues sessions (18h. i 22h.) al Cinema Montserrat. El model internacional i actor nascut a Tossa també va participar en un cinefòrum

El model internacional i actor nascut a Tossa, Andrés Velencoso, destinarà a UNICEF els 2.376 euros que es van recaptar de les prop de 700 entrades que es van vendre de la presentació a Tossa de la pel·lícula Fin que ell protagonitza. Mark Frantz, representant d’UNICEF, va explicar després de la primera de les projeccions que els diners aniran destinats al programa Cumpledías.

I és que el Cinema Montserrat de Tossa va acollir dissabte la projecció especial de la pel·lícula en dues sessions (18h i 22h), gaudint d’un ple absolut i amb la presència de representants polítics d’altres municipis, com Caldes, Sant Feliu de Guíxols, Sils o Lloret. A més, entre sessió i sessió, es va realitzar un cinefòrum amb Velencoso i el periodista Jordi Basté, on el model i actor va anunciar que és candidat a “millor actor revelació” en els Premis Goya.

Imatge: Un moment del cinefòrum a càrrec del periodista Jordi Basté i del model i actor tossenc Andrés Velencoso. (Ajuntament de Tossa de Mar).

Imatge: Andrés Velencoso en un moment de la tarda / vespre de dissabte (Ajuntament de Tossa de Mar).

Imatges: Els espectadors visualitzant la pel·lícula Fin al Cinema Montserrat de Tossa de Mar (Ajuntament de Tossa de Mar).

Imatge: Alguns regidors i l'alcaldessa de Tossa de Mar, Gisela Saladich (al mig) amb el periodista Jordi Basté i el model i actor Andrés Velencoso (Ajuntament de Tossa de Mar).

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409