Llagostera. Agents econòmics i representants d'administracions públiques celebren una sessió de treball del pla estratègic de desenvolupament local de Llagostera

Emmarcat dins el procés d’elaboració del Pla estratègic de Desenvolupament Local de Llagostera impulsat des de la regidoria d’Economia i Participació de l’Ajuntament aquest divendres al vespre ha tingut lloc una sessió de treball participatiu amb agents econòmics i representants d’altres administracions públiques.

A la sessió de treball hi han participat una vintena d’empresaris vinculats al municipi de diversos sectors com el turisme, la indústria, la restauració, la gestió i l’assessorament i la promoció immobiliària i laboral. Així mateix hi han participat els tècnics de promoció econòmica del Consell Comarcal del Gironès, la Diputació de Girona, l'Ajuntament de Llagostera i el Patronat de Turisme Costa Brava, el president de la Cambra de Comerç de Sant Feliu, Joan Puig i el delegat a Girona d’Acció 10 de la Generalitat de Catalunya, Ferran Rodero.

L’acte ha estat dinamitzat per la consultora Neòpolis que s’ocupa de la redacció del Pla de Desenvolupament Local.

L’objectiu d’aquest pla és potenciar els avantatges competitius del municipi i establir estratègies que permetin adaptar-se i donar resposta als reptes que dibuixa el context socioeconòmic actual i poder prendre desicions i actuacions per resoldre problemàtiques i millorar i potenicar els actius competitius.

La redacció del Pla es va iniciar el passat més d’abril a través d’una primera fase de diagnòstic i anàlisis quantitatiu de dades.

El projecte preveu complementar aquesta diagnosi quantitativa a través de la dinamització de diferents espais de treball participatius, que serviran per recollir valoracions i opinions de diferents perfils d’agents vinculats amb el territori.

La propera sessió serà amb els agents socials i està prevista pel proper 18 de desembre.

La redacció del Pla Estratègic de Desenvolupament Local  compte amb el suport  de la Generalitat de Catalunya, a través del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i de la Diputació de Girona.

Per a més informació podeu consultar el web http://plaestrategic.llagostera.cat

Adjuntem fotos de lliure distribució dels grups que van participar a la sessió de treball d'ahir al vespre.