Cassà de la Selva. Aquest cap de setmana se celebra el primer torneig internacional d'hoquei 'Vila de Cassà'

Cap de setmana d'esdeveniments esportius a Cassà

El dissabte 29 d'agost el Foment Deportiu Cassanenc acollirà el primer torneig internacional d'hoquei 'Vila de Cassà'.

El bàsquet i el slot també prendran un paper important aquest cap de setmana.

L'últim cap de setmana d'agost hi haurà una àmplia activitat esportiva a Cassà de la Selva. El dissabte 29 d'agost tindrà lloc per primera vegada al Foment Deportiu el torneig internacional d'hoquei 'Vila de Cassà'. Des de les 10.30 i fins passades les 7 de la tarda competiran les categories sènior de Blagnac (França), Palafrugell i Cassà. Al final de la jornada es farà entrega d'un trofeu al millor jugador i al millor porter.

El diumenge 30 d'agost se celebrarà al Pavelló Triple el tercer torneig Xevi Carrera. A les 5 de la tarda tindrà lloc el partit entre les sèniors femení del FDCassanenc i el C.B Banyoles i a les 7 de la tarda jugaran els sèniors masculins del FDCassanenc i el C.B Llagostera. El torneig Xevi Carrera té com a objectiu fer un acte d'agraïment a en Xevi Carrera per tota la tasca esportiva que ha fet a la secció de bàsquet de Cassà.

Durant tot el cap de setmana Cassà també serà l'escenari de les 24 hores de slot (Scalextric). Actualment ja hi ha una vintena d'equips inscrits i es preveu que vinguin més d'un centenar de pilots. La infraestructura, composta per 8 pistes de Scalextric que fan gairebé 65 metres de llarg, ja està instal·lada al Pavelló Polivalent del poble. La jornada és gratuïta i oberta al públic.

Fitxer adjunt: 1440597604NDP Aquest cap de setmana se celebra el primer torneig internacional d'hoquei 'Vila de Cassa'.docx