Cassà de la Selva. Nit d'estrelles al massís de les Gavarres

Les llàgrimes de Sant Llorenç a Cassà de la Selva

La finca de Can Vilallonga de Cassà acollirà la nit màgica d'astronomia de Sant Llorenç

Una trentena d'inscrits són els que gaudiran de les explicacions de Miquel Jover que ajudaran a entendre el cel i la pluja d'estrelles

La finca de Can Vilallonga de Cassà de la Selva acollirà avui a les 10 de la nit a una trentena de persones que gaudiran del cel i la pluja d'estrelles de Sant Llorenç. La foscor de les Gavarres i les explicacions de Miquel Jover seran la combinació perfecte per entendre aquest fenomen de l'astronomia que té lloc cada mes d'agost.
L'activitat, que és oberta per a tots els públics, començarà a les 10 del vespre amb una breu xerrada sobre astronomia a càrrec de Miquel Jover. Seguidament es farà l'observació del cel a ull nu i amb telescopi.

El Consorci de les Gavarres és l'entitat que organitza l'acte juntament amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cassà de la Selva.

1439553603Finca de Can Vilallonga.jpg
Fitxer adjunt: 1439553603NDP Nit d'estrelles al massis de les Gavarres.docx