Cassà de la Selva. Presentació de la guia de veïnats de Cassà de la Selva

Una eina pràctica per a la població

L'Ajuntament de Cassà ha actualitzat la guia que hi havia de l'any 1995

Es tracta d'una eina que serveix perquè la població conegui la història i les masies dels veïnats

Ajuntament de Cassà de la Selva, 5 d'agost del 2015 ' L'Ajuntament de Cassà de la Selva ha fet pública la guia dels 11 veïnats del municipi. El document inclou notes històriques de cada veïnat així com un mapa amb la relació de masies que hi ha a la zona. Aquest document substitueix a l'antiga guia de veïnats que s'havia publicat l'any 1995.

La guia de veïnats de Cassà serveix perquè la població conegui els trets històrics més destacats de cada veïnat i també és útil com a eina d'orientació. Els ciutadans poden obtenir un d'aquests exemplars en format digital a través del web de l'ajuntament www.cassa.cat. Aquesta guia també té una finalitat molt tècnica ja que és utilitzada per tots aquells que treballen diàriament a la zona dels veïnats, una extens territori al voltant del nucli urbà que és molt important per a Cassà.

La realització de la nova guia dels veïnats ha estat possible gràcies a l'ajuda de tots els alcaldes dels veïnats i al senyor Joaquim Mundet i Creus.

El regidor d'urbanisme, Emili Mató, destaca la importància que una eina com aquesta estigui actualitzada ja que 'els veïnats són una part igual d'important que el nucli urbà de Cassà de la Selva i cal prestar-los l'atenció que es mereixen'.

1438765203cassadelaselvaaeri.jpg
Fitxer adjunt: 14387652032015 - Guia veinats.pdf
Fitxer adjunt: 1438765203NDP Presentacio de la guia de veinats de Cassa de la Selva.docx