Cassa de la Selva. Macrooperatiu policial contra el tràfic de drogues a Cassà

Detenció d'un home a Cassà per presumpte delicte contra la salut pública

Tres dotacions dels Mossos d'Esquadra, en col·laboració amb la Policia Local de Cassà de la Selva, han desplegat avui a les 6 de la matinada un operatiu per entrar i escorcollar un domicili del carrer Poeta Machado de Cassà de la Selva. En el moment de l'operació a la casa hi havia la parella i un menor d'edat. La persona detinguda ha estat l'home de 43 anys que ja té múltiples antecedents i ha passat a disposició judicial.

L'operació de Cassà s'emmarca en un macrooperatiu contra el tràfic de drogues que els Mossos d'Esquadra han fet aquest dimarts a diversos municipis de les comarques gironines. En total ja hi ha 26 detinguts. Hi ha hagut 21 entrades i escorcolls simultanis a pisos i locals de Girona, Sils, Llagostera, Quart, Maçanet de la Selva, Blanes, el Prat de Llobregat i Cassà de la Selva. Els Mossos sospiten que es tracta de l'epicentre d'una xarxa de ramificacions arreu de la demarcació. La investigació està sota secret de sumari.

Fitxer adjunt: 1438077603NDP Macrooperatiu policial contra el trafic de drogues a Cassa.docx