Llagostera. Detingudes a Llagostera dues persones amb prop de 300 quilos de cable d'alta tensió presumptament sostret

La Policia Local de Llagostera, juntament amb els Mossos d'Esquadra, han detingut aquesta matinada dues persones que es dedicaven presumptament, al robatori de cablejat elèctric.

Els fets han succeït pels volts de dos quarts de quatre de la matinada d'aquest dilluns 27 de juliol, quan una patrulla de la Policia Local de Llagostera ha observat una furgoneta que circulava a gran velocitat per la carretera GI-674, que enllaça Caldes de Malavella amb Llagostera, concretament al punt quilomètric 5, dins del terme municipal de Llagostera.

Els agents de la Policia Local han iniciat una persecució de la furgoneta després que el conductor d'aquesta, fes cas omís a les indicacions de la patrulla per tal d'aturar el vehicle.

La furgoneta ha estat interceptada a  l'Avinguda Catalunya de la urbanització La Canyera de Llagostera amb dos ocupants al seu l'interior.

Durant les comprovacions d'identificació s'ha pogut comprovar que ambdues persones els constaven antecedents amb un total de 9 detencions a cadascuna d'elles.

A l'interior de la furgoneta els agents hi han localitzat una gran quantitat de cable elèctric d'alta tensió amb un pes aproximat d'entre 250 i 300 quilos amb indicis d'haver estat sostret.

Fins al lloc dels fets s'hi ha desplaçat també una patrulla dels Mossos d'Esquadra que juntament amb la Policia Local de Llagostera, han procedit a la detenció de les dues persones.

1437994803CABLE.jpg