Publicat el Divendres, 17 Juliol 2015 11:00 Escrit per Ajuntament de Llagostera
L'Ajuntament de Llagostera ha incorporat recentment un nou tràmit online disponible des de la Seu Electrònica municipal.
Es tracta de la 'Sol·licitud d'accés a la informació pública', un tràmit que permet a la ciutadania exercir el dret d'accés a la informació pública, tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.
El dret d'accés a la informació pública es pot exercir a partir dels 16 anys.
Amb aquest nou tràmit, que dóna compliment a la nova Llei de transparència, ja són 10 els tràmits que poden fer-se telemàticament amb l'Ajuntament de Llagostera.
Els tràmits on line disponibles actualment són: La instància genèrica, les queixes, suggeriments i propostes; la sol·licitud de subvencions per entitats, la sol·licitud d'ús d'equipaments municipals; la sol·licitud del certificat de compatibilitat urbanística; la sol·licitud del certificat de qualificació urbanística, la denúncia de disciplina urbanística, la sol·licitud de llicència de gual i contragual i la recollida de mobles i trastos vells al carrer.
Properament es posaran en servei nous tràmits des de la plataforma E-Tram del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC), tal i com ha explicat el regidor de noves tecnologies, Sergi Miquel.
Podeu accedir a la seu electrònica de l'Ajuntament de Llagostera des de https://www.seu.cat/llagostera