Palafrugell. Una exposició recorda la tasca de neteja de la costa gallega dels voluntaris palafrugellencs en el desastre del Prestige

Una vintena de fotografies recull la feina dels voluntaris de Palafrugell que es van desplaçar a la costa gallega per ajudar a les tasques de neteja del litoral afectat pel vessament de fueloil que es va produir quan es va enfonsar el petrolier Prestige, ara fa deu anys. La mostra, anomenada Mar Bruta es pot visitar fins l’11 de gener al Centre Municipal d’Educació.

A les fotografies s'il·lustra des de l'estat de la costa quan es va produir el desastre ecològic i les tasques de neteja que van realitzar els 14 voluntaris de Palafrugell que van fer una estada de 5 dies a Muxía, on van fer neteja del 24 al 27 de març de 2003.