Calella. Calella prepara un nou producte turístic per a cicloturistes: 'Calella Cycling Experience Week'

Aquesta nova iniciativa tindrà lloc de l’11 al 18 d’octubre i que contribuirà a la desestacionalització del turisme.

El llibre de l’escriptor i periodista Rafael Vallbona, “Cicloturisme tranquil per Calella i el Maresme”, presentat el diumenge passat va ser l’escenari escollit per l’Agència Turística de Calella (ATC) per a la presentació del Calella Cycling Experience Week, un paquet turístic destinat als amants del cicloturisme. En paraules d’aquest escriptor apassionat per l’esport: “el Maresme és terra de bicicletes i la ciutat de Calella n’és la capital ciclista per mèrits propis”. Esdeveniments tan importants com la Volta Ciclista a Catalunya que té el punt de partida Calella, l’IRONMAN, on les proves que se celebren a Calella puntuen pel campionat del món de Hawaii així com les rutes cicloturistes, fan de Calella una destinació turística ideal per a la pràctica d’aquest esport tant per amateurs com a professionals.

El Calella Cycling Week consisteix en un producte turístic orientat a cicloturistes, mitjançant el qual s’ofereix allotjament a Calella (3 a 7 nits) en modalitat de contractació individual, grups amateurs o també per equips de diferents nivells de tot Europa. A més, aquelles persones que contractin el paquet podran participar (prèvia inscripció) en els següents esdeveniments:

Stage Ciclista, sortides guiades en grup tota la setmana que es faran durant els matins, amb rutes on visitaran els principals atractius del territori (Costa Brava, La Selva, el Maresme i el Parc Natural del Montseny).

Pedala al teu aire:(ride on your own) és la modalitat adreçada als més atrevits
que permet lliurament escollir, gaudir i descobrir entre una selecció de 25 rutes cicloturistes del territori, sense formar part de cap grup organitzat, però sempre amb la cobertura de l’organització davant de qualsevol eventualitat.

La kedada: Una sortida capitanejada per la campiona d’Espanya, Anna Ruiz i destinada majoritàriament a les dones participants en el Calella Cycling Experience Week.

La Calella Cycling Experience Week, és una iniciativa conjunta de l’Ajuntament i l’Associació Turística de Calella (ATC) que tindrà lloc de l’11 al 18 d’octubre d’enguany i servirà per contribuir a la consolidació de la nostra ciutat com una destinació de turisme esportiu de referència en el cicloturisme.

Més informació a:

1436954406Ironman.jpg