Cassà de la Selva. La piscina descoberta de Cassà té un 35% d'abonats més que l'estiu anterior

Èxit d'abonats a la piscina descoberta municipal de Cassà

La piscina descoberta municipal té aquesta temporada 1.070 abonats

L'increment d'usuaris es deu, en gran mesura, a l'abonament de 22,5 euros per a tota la temporada d'estiu

La creació d'una pista de vòlei platja ha atret a molts més banyistes

La piscina descoberta municipal de Cassà ha incrementat un 35% el nombre d'usuaris respecte l'anterior estiu. En total hi ha 1.070 abonats.

El responsable de la piscina, Jaume Molas, atribueix part d'aquest èxit a la bona rebuda de l'abonament de 22,5 euros que es va posar a la venda abans de l'estiu. A banda d'això, una de les principals atraccions de la piscina descoberta d'aquest any ha estat la novetat de la pista de vòlei platja, una instal·lació amb la que compten poques piscines municipals.

L'oferta d'activitats de la piscina descoberta també ha contribuït en aquest increment d'usuaris. Durant tot el mes de juliol hi ha programades diverses iniciatives com la bibliopiscina amb llibres i revistes en diferents idiomes, els tallers de maquillatge, l'aquagym o música de DJ. Fins a dia d'avui, les activitats estan tenint molt bona acollida.

A l'estiu, aposta més forta per la piscina descoberta

Durant els mesos de juliol i agost l'activitat de la piscina municipal se centra, bàsicament, a la piscina descoberta. Degut a la reducció d'activitats i hores d'obertura de la piscina coberta municipal, el preu de les quotes dels usuaris d'aquesta darrera piscina s'ha reduït un 10% el mes de juliol i un 15% el mes d'agost.

1436796002La bibliopiscina compta amb llibres de diferents idiomes.jpg
1436796002La pista de volei platja es una novetat a la piscina descoberta_ poc habitual a altres piscines.jpg
Fitxer adjunt: 1436796002NDP - La piscina descoberta de Cassa te un 35% d'abonats mes que l'estiu anterior.docx