Vidreres. La regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament de Vidreres commemora el Dia Internacional contra la Violència de Gènere amb una taula de testimonis

Aquesta activitat comptarà amb la participació de la responsable del Pla de Dones del Consell Comarcal de la Selva, Ester Mas. L’acte es farà a dos quarts de nou del vespre a la sala polivalent de la biblioteca Joan Rigau i Sala

La regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament de Vidreres ha organitzat una taula testimonis gènere per commemorar el Dia Internacional contra la violència de gènere. Tot i que el Dia Internacional contra la violència de gènere se celebra el dia 23 de novembre, l’activitat que s’ha programat a la població de Vidreres, i que comptarà amb diverses dones víctimes de violència de gènere, es farà el dijous 22 a dos quarts de nou del vespre.

La regidora de Benestar Social a l’Ajuntament de Vidreres, Margarita Solé, ha agraït l’esforç que els seus tècnics municipals, així com els dels Consorci de Benestar Social han fet per poder organitzar un acte d’aquestes característiques al seu municipi. En aquest sentit, Solé també ha fet referència a la bona feina que s’està fent des del Consorci de Benestar Social de la Selva i, especialment, des del SIAD, el Servei d’Atenció Psicològica de la Selva.

La taula de testimonis on hi participaran les dones ateses pel Servei d’Atenció Psicològica de la Selva comptarà amb l’Ester Mas, psicòloga clínica i responsable d’aquest servei. Mas, que és la responsable del Pla de Dones de la Selva, serà l’encarregada de presentar aquesta taula de testimonis i moderar aquest acte.

Un cop finalitzi la taula de testimonis, al igual que en les edicions anteriors, es procedirà a fer la lectura del manifest amb motiu del Dia Internacional contra la violència de gènere. Aquesta activitat és organitzada per l’Ajuntament de Vidreres i compta amb el suport del Consorci de Benestar Social i el Consell Comarcal de la Selva.