Olot. Impulsada la 1a Trobada de Presidents de Comunitats de Veïns d'Olot

El proper 29 de novembre, un grup format per cinc presidents de comunitats de veïns d'Olot, el Consorci d'Acció Social de la Garrotxa i l'Oficina Local d'Habitatge organitzen la 1a Trobada de Presidents de Comunitats de Veïns de la ciutat d'Olot, que es durà a terme a l'Espai Núria, situat al carrer del Carme, 8, a partir de les 7 de la tarda.

Aquesta trobada està oberta a tots els presidents de comunitats de veïns de la ciutat, i té com a finalitat reconèixer la gran tasca que de manera voluntària i desinteressada desenvolupen en el dia a dia dels blocs de pisos on viuen. I és que, sense aquesta figura i el seu treball constant, indispensable per la cohesió i convivència a l'escala, els habitatges en els quals vivim serien molt diferents als que coneixem.
Així doncs, i amb la voluntat de crear un espai on els presidents esdevinguin els protagonistes, l'acte seguirà l'ordre següent:
A les 19h, benvinguda i obertura de l'acte i agraïments als presidents a càrrec de Josep Berga, tinent d'alcalde i regidor de l'Àrea de Cohesió Social i Atenció a les persones de l'Ajuntament d'Olot.
A les 19.30h, taula rodona amb cinc presidents: què és un president? per què acabem fent aquesta feina? quines són les actituds que ens defineixen?
A les 20.30h, clausura de l'acte amb un refrigeri per a tots els assistents.
Per inscriure-vos o per rebre més informació de l'acte, podeu contactar amb Eduard Carrera al Consorci d'Acció Social de la Garrotxa (972 26 66 44, matins; 679 69 84 47, tardes - Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ), o bé adreçar-vos personalment a l'Oficina d'Habitatge (c. Clivillers, 2 - baixos).
Presidentes i presidents, sigueu-hi molt ben convidats!