Figueres. Seguiment de la vaga general a l’Ajuntament de Figueres

A les dues del migdia, un 14,2% dels treballadors havien secundat la convocatòria

La vaga general, convocada per avui 14 de novembre, no ha alterat el correcte funcionament dels serveis municipals. Poc més d’un 14% del total de la plantilla, 52 de 365 treballadors, no han ocupat els seus llocs de treball.
Una circumstància que ha permès obrir amb normalitat els serveis municipals. Només la Biblioteca Fages de Climent no ha obert avui les seves portes perquè la majoria de la seva plantilla han exercit el seu dret a vaga.
Pel que fa a les empreses municipals, el seguiment de la vaga s’ha situat en un 3% a Figueres de Serveis SA (Fisersa). A Ecoserveis -empresa mixta-, on s’han garantit els serveis mínims, el seguiment de la vaga ha estat més ampli, amb un 81%.