Girona. Últimes places per inscriure’s al 15è Cros Ciutat de Girona d’aquest diumenge

Les inscripcions es poden fer fins divendres al web www.girona.cat/esports

L’Ajuntament de Girona organitza aquest diumenge el 15è Cros Ciutat de Girona, que sortirà del parc de les Ribes del Ter. Encara queden places disponibles per inscriure’s a la prova, que és puntuable pel circuit gironí de cros. Les inscripcions es poden fer fins divendres al webwww.girona.cat/esports, on també es pot consultar tota la informació relativa a la prova.

El Cros començarà a les 10 h amb la categoria cadet i juvenil masculí. Hi haurà 24 categories, des dels barrufets (nascuts l’any 2008-2009) fins a la categoria de veterà B (de 45 anys o més). La prova acabarà a les 13.10 h amb la categoria dels barrufets.

S’espera que la cursa aculli prop de 700 atletes de diferents escoles i clubs de la ciutat, així com d’altres comarques.