Gironès. Sebastià Bennassar imparteix un curs introductori d'escriptura de novel·la negra a 'l'Escola d'Escriptura del Gironès'

L'autor de '501 crims que has de conèixer abans de morir' impartirà les classes els dies 27, 28 i 29 de novembre a la Casa de Cultura 'Les Bernardes'

Sebastià Bennassar, escriptor i crític literari, impartirà els pròxims dies 27, 28 i 29 de novembre un curs introductori d'escriptura de novel·la negra a 'l'Escola d'Escriptura del Gironès' (EEG). Es tracta d'un curs de 9 hores que es farà en tres sessions de tres hores cadascuna a la Casa de Cultura Les Bernardes de Salt.

"La novel·la negra és, avui per avui, el gènere literari més llegit arreu del món. Són múltiples els factors que han fet que aquesta literatura es consolidi al capdamunt de tot, però possiblement la conjunció entre uns personatges implacables, la recerca de la veritat i de la justícia, i la descripció de les societats contemporànies, sigui una de les causes que pot explicar aquest èxit", diu Bennassar.

De la mà de l’autor de ’501 crims que has de conèixer abans de morir’ descobrirem com funciona aquest gènere per dins i ens endinsarem en la lectura dels millor títols de novel·la negra de tots els temps, des de Dashiell Hammett fins els nostres dies.