Girona. Incidències amb motiu de la vaga general (II)

Actualment no hi ha afectacions destacables de trànsit i la manifestació avança pel recorregut previst

A les 12 h s’ha restablert la circulació de vehicles a Gran Via de Jaume I, i la manifestació que ha començat minuts abans de les 11 h avança (12 h) en direcció a la plaça Catalunya, seguint el recorregut previst: carrer Barcelona, Sant Antoni Maria Claret, Calvet i Rubalcaba, Jaume I, Sèquia, plaça Pompeu Fabra, plaça Catalunya, rambla de la Llibertat, Argenteria, plaça Independència i carrer Santa Clara). Segons la Policia Municipal unes 300 persones estarien seguint la manifestació.

Es confirma també que tots els centres educatius (escoles  bressol i escoles d’educació infantil i primària) estan oberts amb serveis mínims (inclosa l’Escola de Música Municipal). Així mateix, també resten oberts els equipaments de Joventut (L’Estació Espai Jove, Els Químics Espai Jove i l’Espai Marfà), el Centre d’Iniciatives Locals, el Servei Municipal d’Ocupació, el Mercat Municipal d’Abastaments, Mercagirona i l’Oficina de Turisme. Respecte l’afectació a l’Ajuntament de Girona s’estima que un 14% dels treballadors han seguit la convocatòria de vaga.