Girona. Incidències amb motiu de la vaga general (I)

A primera hora (8 h) s'ha vist afectat el trànsit en algunes vies.

A les 8 h del matí els piquets de la vaga han tallat el trànsit a l’encreuament entre el carrer Emili Grahit amb el carrer Barcelona, i per la mateixa raó també s’ha vist afectada la circulació a les rotondes de Pedret, de la Devesa i del Rellotge. A la zona de Maristes el trànsit també era dens a primera hora del matí.

A les 8.50 h es mantenia el tall de circulació al carrer Emili Grahit amb carrer Barcelona, motiu pel qual la Policia Municipal està desviant els vehicles per vies alternatives. A la mateixa hora s’han descongestionat les rotondes de Pedret, Devesa i del Rellotge, malgrat que s’hi produeixen talls de forma intermitent.

Cal informar també que des d’ahir a les 21 h i fins avui a la mateixa hora, no hi haurà servei de recollida d’escombraries ni de recollida selectiva.