Cassà de la Selva. La Festa Major de Cassà, al mòbil

Les noves tecnologies permetran estar al cas de tots els esdeveniments o possibles canvis Un any més, l'Àrea de Comunicació de l'Ajuntament de Cassà, ha posat en marxa un web adaptat per a telèfons mòbils que permet consultar la programació de la Festa Major.

Aquesta pàgina, disposa de tota la informació de la Festa i també es farà servir per informar de possibles canvis que es puguin produir en els horaris dels actes.

Aquest any s'ha incorporat l'opció de compartir l'adreça i la informació de la Festa Major a traves de l'aplicació Whatssap, Twitter i Facebook.

Per accedir-hi és pot fer a l'adreça www.cassa.cat/festamajor o a través els codis QR dels programes i cartells

143272800320150108_1.JPG

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409