Figures. Decretats els serveis mínims a l’Ajuntament de Figueres

El Govern municipal i treballadors han pactat els serveis mínims municipals per a la vaga general.

Aquests serveis mínims, que s’han publicat en un decret signat per l’alcalde, són els següents: una persona als punts d’informació de la casa consistorial i l’edifici de serveis; dues persones a l’Alcaldia; dues recursos humans; dos treballadors a l’OMAC; tres al Cementiri Municipal; un al Servei de manteniment públic; un a serveis socials; una persona a cada llar d’infants; i, finalment, tots els porters de les escoles públiques de la ciutat.

Horaris OMAC
L’Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà (OMAC) també canvia d’horari. Obrirà les portes de 8.30 a 14 hores.