Olot. Cesena apunta quins són els reptes de futur als assistents de la Trobada de Mercats Municipals de Catalunya

Diumenge passat 11 de novembre, en el marc de la fira Orígens, l'Ajuntament d'Olot, conjuntament amb l'Associació de Placers del Mercat d'Olot, varen organitzar una Trobada de Mercats Municipals de Catalunya a la qual varen assistir unes 40 persones de diferents mercats i ajuntaments d'arreu del país.

La trobada es va iniciar a l'Institut Municipal de Promoció de la Ciutat (IMPC) amb un esmorzar a base de producte local, gentilesa del Mercat d'Olot, i va continuar amb la ponència "Reptes de futur dels mercats municipals de Catalunya", que anà a càrrec d'Oriol Cesena, professor de la UdG i autor del llibre Experiències en la gestió comercial de les parades dels mercats municipals. Finalment i com a clausura de la trobada, tots els assistents varen visitar Orígens, la fira agroalimentària de productes de qualitat, on el Mercat d'Olot també hi tenia un espai habilitat.