Girona. Aclariment sobre els serveis mínims decretats en previsió de la vaga convocada pel 14 de novembre

L’acord de serveis mínims s’ha pactat amb CCOO i UGT i no amb CSI-CSIF tal com es deia a la nota de premsa anterior, ja que aquest no secunda la vaga

En la nota de premsa enviada ahir sobre el decret de serveis mínims de l’Ajuntament de Girona en motiu de la vaga convocada pel 14 de novembre, s’especificava erròniament que el sindicat CSI-CSIF havia acordat - juntament amb CCOO i UGT – els serveis mínims municipals. Cal aclarir que el sindicat CSI-CSIF no ha intervingut en aquest acord perquè no secunda la vaga.

Podeu consultar tota la informació de les afectacions i serveis mínims a www.girona.cat o al perfil de twitter @girona_cat.

Nota de premsa a la qual es refereix aquest aclariment