Vilobí d'Onyar. La població de Sant Dalmai celebrarà una gran castanyada el proper dissabte

L’Associació de Llobatons i Daines de Sant Dalmai són els encarregats de l’organització d’aquesta activitat. La festa es clourà amb l’actuació de The Aaron’s i Dj Garcia

La població de Sant Dalmai celebrarà una gran castanyada el proper dissabte 17 de novembre, segons ha informat el regidor d’aquesta població, Salvador Martí. Aquesta iniciativa, organitzada per l’Associació de Llobatons i Daines d’aquesta població, començarà a les cinc de la tarda amb un concurs de dibuix que tindrà com a temàtica la portada de Festa Major. El guanyador d’aquest concurs, que s’allargarà fins a les set de la tarda, serà la portada del programa de la Festa Major d’enguany, que se celebrarà a principis del mes de desembre.

Un cop finalitzi el concurs de dibuix, al voltant de les set de la tarda, hi haurà la baixada de la castanyera. Amb l’arribada d’aquest personatge tant típic de la tardor, hi haurà una gran castanyada popular i, tot seguit, una botifarrada. La festa estarà amenitzada per l’actuació del grup de The Aaron’s i Dj Garcia, que actuaran en directe a partir de dos quarts de nou del vespre.

Durant tota aquesta jornada festiva, que es farà al polivalent de Sant Dalmai, hi haurà servei de bar. Aquesta iniciativa compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de  Vilobí d’Onyar.