Banyoles. Ja hi ha 410 'Voluntaris x Banyoles'

Els Voluntaris x Banyoles és el nou projecte de ciutat, presentat aquest maig del 2012, que agrupa tots els voluntaris que ajuden a fer possible tot tipus d’activitats. I és que Banyoles acull durant l’any moltes activitats socials, culturals, festives, esportives, de joventut... Després de l’estrena a la Copa del Món de triatló, els Voluntaris x Banyoles han tingut una presència continuada, tal i com estava previst.

Dels 410 voluntaris, 2/3 són de Banyoles i n’hi ha de la resta del Pla de l’Estany, especialment de Fontcoberta i de Porqueres, i algun de fora de la comarca. Hi ha voluntaris de totes les edats, els de fins a 18 anys són el 29% i de majors de 50 anys n’hi ha el 22%.

Per agrair la feina dels Voluntaris x Banyoles, tal i com estava previst, s’han preparat una sèries de descomptes i beneficis. Durant els pròxims dies arribarà a casa de tots els voluntaris un tríptic amb tots els avantatges. Per aquesta tardor i hivern hi ha descomptes del 33% de propostes culturals i descomptes a dues botigues de roba, una empresa d’assegurances i dos restaurants. A més, hi haurà un adhesiu a tots dels establiments col·laboradors d’aquest projecte.

El regidor d’Esports, Ensenyament i Joventut, Jordi Congost, ha destacat l’èxit dels Voluntaris x Banyoles i ha manifestat que “agraeixo a les empreses implicades la seva col·laboració amb Banyoles, i anirem actualitzant més ofertes i més variades”. Per Congost “és un projecte de ciutat i Voluntaris x Banyoles està a la disposició de totes les entitats banyolines, no només és per l’Ajuntament”.

A la pàgina web www.voluntarisxbanyoles.cat hi ha tota la informació per a tots els que estiguin interessats en col·laborar en construir una Banyoles cada vegada més dinàmica i rica en activitats de tot tipus. La nova adreça per a l’atenció al públic és Can Quim del Rec, al carrer Canat, al costat del camp de futbol vell, i l’horari és tots els dijous de les 7 a 2/4 de 9 del vespre.