Girona. La Biblioteca Antònia Adroher acull l’exposició “Abandoned places” fins al 25 de novembre

La mostra presenta vint-i-vuit fotografies de la gironina Alícia Rius i forma part del cicle itinerant Joves Fotògraf(e)s de les Comarques Gironines

La Biblioteca Antònia Adroher acollirà fins al 25 de novembre l’exposició “Abandoned places”, de la fotògrafa gironina Alícia Rius (Girona, 1982). Aquesta mostra és l’onzena del cicle itinerant Joves Fotògraf(e)s de les Comarques Gironines, organitzada per INSPAI, Centre de la imatge de la Diputació de Girona. L’exposició està formada per vint-i-vuit fotografies pertanyents a diferents reportatges, a través de les quals l’artista converteix els espais i els objectes en protagonistes i aconsegueix extreure’n la bellesa natural.   Habitacions solitàries, un cotxe abandonat, una escala conservada intacta en un edifici ruïnós, sabates, ampolles, fotografies, llibres...; tot tipus d’objectes antics i castigats pel pas del temps que recobren personalitat i surten a la llum, gràcies al treball de cerca d’Alícia Rius.

“Abandoned places” es podrà veure a la biblioteca Antònia Adroher (Can Sunyer, 46 – Girona) del 5 al 25 de novembre, els dilluns i els dimarts de 16 a 20.30 h, de dimecres a divendres d’11 a 14 h i de 16 a 20.30 h, i els dissabtes d’11 a 14 h i de 16 a 19 h. L’entrada és gratuïta.