Cassà de la Selva. Roses, llibres... FAVES I PÈSOLS a Cassà

Seguint la programació de mercats temàtics, Cassà celebra el MERCAT DE SANT JORDI aquest dissabte, dia 18 en la que ja hi faran acte de presencia autors que signaran llibres per a Sant Jordi.I, a més, durant el mercat i tot el cap de setmana propostes gastronòmiques a base de faves i pèsols.

Els dissabte 18 d'abril, de 9 a 14 h, es concentraran a la plaça de la Coma una dotzena de parades on, a més de les darreres novetats literàries, llibres i contes, també es posaran a la venda roses i flors i s'hi podran fer encàrrecs. També, es podran comprar dolços típics i detalls adients per a aquesta Diada.

A més, durant el mercat, habilitarà un espai on dotze autors i autores signaran les seves publicacions.
Paral·lelament, els infants podran gaudir dels tallers que la Unió de Botiguers ha preparat especialment per a ells: un per a crear titelles de dit de personatges típics del Sant Jordi i un altre de Jumping Clay Art. Aquestes activitats són gratuïtes i les places són limitades per rigorós ordre inscripció el mateix dia del Mercat.

142926480420150075_2.JPG
Fitxer adjunt: 142926480420150075_1.PDF