Llagostera. L'Ajuntament de Llagostera celebra el VII ple infantil i juvenil

Un total de 186 alumnes dels centres educatius de Llagostera (Escola Lacustària, Puig de les Cadiretes i IES Llagostera) han participar aquest dimarts al Ple infantil i juvenil on 15 nens i nenes han fet de regidors i regidores per unes hores.

El Ple infantil i juvenil és una iniciativa de l’Ajuntament de Llagostera juntament amb les direccions dels centres educatius de primària i secundària del municipi i ha estat coordinada des de les regidories d’Educació i Joventut de l’Ajuntament.

El Ple infantil i juvenil, arriba enguany a la setena edició i es celebra anualment amb la finalitat de donar a conèixer als alumnes els diferents temes que es tracten al món de la política local i a l’entorn de l’Ajuntament.

L’alcalde de Llagostera, Fermí Santamaria, ha presidit la sessió acompanyat de la regidora d’educació, Anna Hereu i del regidor de joventut, Sergi Miquel. L'alcalde ha escoltat les diverses propostes formulades pels joves regidors, entre elles relacionades amb temes com el medi ambient, l’esport i la salut.

Els alumnes han aprofitat per fer una visita a les diferents dependències de l’Ajuntament de Llagostera.