Girona. Demà dimarts tindrà lloc la tercera Audiència Pública sobre el Projecte Ferroviari de Girona

L’acte, que té per objectiu donar a conèixer a la ciutadania l’estat actual de les obres, començarà a les 20 h a l’Auditori de Girona

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, presidirà demà la 3a Audiència Pública del Projecte Ferroviari de Girona, que té com a objectiu posar a disposició de la ciutadania l’estat actual de les obres, les actuacions previstes a curt i llarg termini en relació amb aquestes i amb la resta de processos incoats pel consistori. L’acte començarà a les 20 h a l’Auditori de Girona.

Amb relació a les obres, els temes més rellevants d’aquesta tercera audiència seran la presentació de la proposta i el calendari del projecte d’urbanització de la plaça Europa i la presentació de l’estat actual i de la proposta d’implantació de la futura estació intermodal.

A més, el consistori presentarà iniciatives diverses com la creació de l’oficina d’atenció al ciutadà, creada amb la voluntat de donar resposta a reclamacions ciutadanes i de donar un servei de mediació del defensor del ciutadà, i les actuacions previstes per a la dinamització de la zona, en un primer àmbit amb el Pla especial del barri de Sant Narcís i en un segon àmbit, més global, per a tota la ciutat amb un estudi de l’impacte de l’arribada del TAV vinculat al futur procés participatiu que s’ha de promoure per tal d’explorar i determinar la definició dels usos del nou espai resultant.