Figueres. S’executa la primera fase de la nova àrea d’aparcament regulat de Figueres

L’Ajuntament de Figueres ha executat la primera fase de la nova àrea d’aparcament regulat de la ciutat, presentat setmanes enrere. Des d’aquest dilluns, 5 de novembre, la zona blava destinada a l’estacionament ha ampliat la seva presència al següent punts: carrer Sant Pau, entre plaça Triangular i carrer Pere III; plaça del Sol; carrer Col•legi, entre avinguda Salvador Dalí i plaça Triangular; i, finalment, el carrer Glòria Compte, des de la pujada del Castell a l’avinguda Olímpia.

En total 144 noves places de zona blava, amb 5 nous parquímetres, creades amb l’objectiu d’afavorir l’activitat econòmica garantint la rotació de l’aparcament en superfície. Destacar que en paral•lel s’estan realitzant trobades amb associacions de veïns i entitats per explicar les novetats en l’estacionament.
Recordar que la nova àrea d’aparcament regulat preveu la implantació de la zona verda, que tindrà unes 2.500 places i que estan destinades als veïns i veïnes de Figueres. Una nova àrea que es començarà a implantar durant el primer semestre de l’any vinent.

Més informació aquí.