Girona. L’Ajuntament de Girona arriba a un acord amb els firaires per obrir les atraccions el pròxim cap de setmana

El preu dels tiquets per pujar a les atraccions serà d’un euro i mig

L’Ajuntament de Girona ha arribat a un acord amb els firaires per tal d’allargar l’obertura de les atraccions de Fires un cap de setmana més. Després d’estudiar la petició dels firaires i negociar la proposta amb ells, el consistori permetrà que les atraccions estiguin obertes el divendres 9 (a partir de les 16 h), el dissabte 10 i el diumenge 11 de novembre. Un dels acords als quals s’ha arribat també és que el preu de les atraccions per a aquest proper cap de setmana sigui d’1 euro i mig. El circ Raluy també seguirà a la ciutat un cap de setmana més.

“Des de l’Ajuntament hem valorat molt positivament la predisposició dels firaires a allargar la seva estada oferint un preu popular i accessible per a tothom i hem considerat que pot ser una bona iniciativa per atraure més visitants a la ciutat el proper cap de setmana i que això pugui beneficiar el comerç i l’hostaleria de Girona”, ha remarcat la tinenta d’alcalde i regidora de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas.

En l’edició del 2011 de les Fires de Sant Narcís, també es van allargar un cap de setmana més a petició dels firaires i a causa de les males condicions climatològiques d’una part dels dies de Fires.