Vilobí d'Onyar. Malmeten l’estelada del monòlit de la Fira de la Llet, ubicat a l’entrada del municipi des de fa només una setmana

Amb motiu de la primera edició de la Fira de la Llet, dos paletes del municipi varen construir aquest monòlit que representa Vilobí d’Onyar com a municipi lleter. El monòlit, ubicat a la rotonda del camp d’esports municipal, s’havia col·locat el passat divendres 26 d’octubre

El monòlit de la Fira de la Llet, ubicat a l’entrada del municipi de Vilobí d’Onyar i més concretament a la rotonda del camp d’esports municipal, ha estat malmès aquesta passada matinada, segons ha informat la mateixa alcaldessa d’aquesta població, Olga Guillem. En aquest sentit, l’alcaldessa de Vilobí d’Onyar ha assenyalat que “es tracta d’alguna bretolada ja que només han malmès la bandera estelada de la vaca que figura en el monòlit que varen construir dos paletes locals en motiu de la primera edició de la Fira de la Llet i que identifica Vilobí d’Onyar com a municipi lleter”.

L’alcaldessa de Vilobí d’Onyar, Olga Guillem, ha lamentat aquest fet profundament ja que aquest monòlit només feia una setmana que s’havia col·locat a la rotonda al camp d’esports municipal i representa única i exclusivament la vinculació del poble de Vilobí amb el sector lleter. En aquesta línia, Guillem ha assenyalat que “és una llàstima que fets com aquests es produeixen, encara, a dia d’avui”.

Aquest monòlit va ser construir durant els dos dies de Fira, el dissabte 20 i el diumenge 21 d’octubre, per dos paletes locals, en Ramon Cristòfol i en Jordi Gener. Són dos paletes que han guanyat diversos concursos d’àmbit nacional i que compten amb una gran trajectòria professional en el sector de la construcció que els avala.  Per això, des de l’equip de govern, i coincidint amb la celebració de la primera Fira de la Llet, se’ls hi va fer aquest encàrrec, la creació d’un monòlit que simbolitzés el municipi de Vilobí com a municipi de la Fira de la Llet.

Després de l’incident d’aquesta passada matinada, el consistori demanarà als seus dos creadors que refacin aquest monòlit en els propers dies per tal que pugui lluir, novament, íntegrament a la rotonda del camp d’esports municipal.