Vilobí d'Onyar. L’Ajuntament de Vilobí ha organitzat una nova edició del concurs fotogràfic

La regidora de Cultura, Mercè Sais, ha explicat que al igual que en les edicions anteriors hi ha dues categories: Calendari 2013 i Felicitació de Nadal. Les obres s’han de fer arribar al mateix ajuntament fins al 21 de novembre

Coincidint amb el darrer trimestre de l’any, l’Ajuntament de Vilobí d’Onyar ha convocat una nova edició del concurs fotogràfic. Al igual que en les edicions anteriors, aquest certamen fotogràfic compta amb dues categories: Calendari 2013, oberta a tots els públics; i Felicitació de Nadal, dirigit als més joves.

La regidora de Cultura a l’Ajuntament de Vilobí d’Onyar, Mercè Sais, ha explicat que “aquelles persones que vulguin presentar-se en qualsevol de les dues categories poden fer arribar les seves obres a l’Ajuntament fins al 21 de novembre”. En aquest sentit, Sais ha assenyalat que “cada concursant podrà presentar un màxim de tres obres per categoria, que no poden haver estat premiades en cap altre concurs fotogràfic ni estar pendents de veredicte de cap concurs”.

En la categoria de Calendari 2013, la regidora de Cultura ja ha avançat que el guanyador obtindrà un premi per valor de 200 € i la publicació de la fotografia com a portada del calendari 2013. La temàtica, tal com ha exposat Sais, ha de ser de la vida al municipi.

En la categoria de Felicitació de Nadal, adreçat a menors de 18 anys, el guanyador del primer premi obtindrà un premi per valor de 100 € i la publicació de la fotografia guanyadora com a felicitació de Nadal de l’Ajuntament de Vilobí d’Onyar 2012. La regidora, Mercè Sais, ha explicat que “la temàtica de les fotografies que es presentin en aquesta categoria ha de ser l’hivern”.

Aquelles persones que estiguin interessades en participar en aquest concurs fotogràfic poden consultar les bases al web municipal i clicar al banner d’informació que fa referència a aquest esdeveniment cultural del municipi.

Més informació clicant aquí