Girona. Acte cívic en record dels difunts de la ciutat

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, ha recordat  tots els gironins i les gironines que han deixat una Girona millor i les víctimes de la repressió

Aquest matí s’ha celebrat al cementeri vell de Girona el tradicional acte institucional en record dels difunts de la ciutat. L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, juntament amb els portaveus Carles Ribas (CiU), Pia Bosch (PSC), Concepció Veray (PP) i Joan Olòriz (ICV), ha fet entrega d’un ram amb l’escut de la ciutat com a gest de reconeixement als difunts. També hi eren presents regidors i regidores de l’Ajuntament i ciutadans que s’han volgut sumar a aquest simbòlic acte.

Aquest acte en record dels difunts ha de servir per tenir present “l’exemple de tots els gironins i les gironines que ens han deixat una Girona millor” i recordar alhora “les víctimes de la repressió” ha manifestat l’alcalde de Girona. Desprès del minut de silenci les autoritats han visitat la placa que recorda els noms d’aquests gironins i gironines víctimes de la repressió.