Girona. Denunciat un local per subministrament d’alcohol a menors

Els fets han tingut lloc a tres quarts d’una de la nit a un local del carrer Figuerola

A tres quarts d’una de la nit una dotació sense uniformar de la Policia Municipal de Girona ha observat com un treballador del local la Penúltima (carrer Figuerola, 31) servia una consumició alcohòlica d’alta graduació a una noia aparentment menor d’edat. En el veure això, els agents han identificat el treballador que havia servit la beguda a la menor de 16 anys i han estès una acta per incompliment de la Llei 1/2002 de tercera modificació de la Llei 20/1985 de prevenció i assistència en matèria de substàncies que poden generar dependència.

A partir d’aquí es tramitarà administrativament la denúncia efectuada sobre el local i la Generalitat de Catalunya, competent en aquest àmbit, prendrà les mesures oportunes. La sanció podria arribar fins a 3.000 euros.