Girona. Es modifica el recorregut de la línia 5 del bus urbà al sector de Domeny

Entrarà en funcionament demà i estarà a prova fins a finals d’any

A partir de demà, dia 31 d’octubre, es modificarà el recorregut de la línia 5 del bus urbà al sector de Domeny, que invertirà el sentit de circulació a petició de les persones usuàries del bus i dels conductors. La línia 5 uneix Germans Sàbat amb Sant Narcís, Vilablareix i Aiguaviva passant per l’avinguda Ramon Folch.

D’aquesta manera, el recorregut entre Germans Sàbat i Girona recuperarà la parada situada al carrer de Taialà amb el carrer de Joan Miró i Ferrà i el nou trajecte en direcció a Germans Sàbat, que estarà a prova fins a finals d’any, incorporarà noves parades que s’ubicaran al carrer del Collsacabra, a la rambla de Tete Montoliu, al carrer d’Adri i al carrer de Carles Riba i Bracons.

Nota: Podeu consultar el plànol amb les incidències viàries al document adjunt.

Mapa