Fornells de la Selva. L'Ajuntament de Fornells dobla el grup per fer el taller de carbasses davant la creixent demanda

Un total de 42 nens i nenes han participat aquest dilluns en un taller per aprendre a fer carbasses de Halloween que s'ha celebrat al Centre Cívic i Cultural de la Sitja. L'activitat, organitzada per l'Ajuntament de Fornells de la Selva, ha tingut tanta demanda que finalment, aquest any, s'ha optat per fer dos grups.

L'objectiu d'aquesta activitat, segons ah explicat l'alcalde Mateu Parera-Nieto, és que els infants surtin al carrer per Tots Sants, es disfressin i s'ho passin d'allò més bé.

“Aquest és un taller que té molt bona acollida i és una bona manera perquè els nens i nenes del poble passin una bona estona reunits a la Sitja fent manualitats i la carbassa per adornar la casa”, ha afegit el regidor de Joventut, Narcís Boschdemont.

Aquest taller s'organitza des del 2008 i el seu artífex és el veí, Toni Gascón, que s'encarrega d'ensenyar, un per un, a tots els nens i nenes del poble que tenen ganes d'aprendre la tècnica per convertir una carbassa en una cara monstruosa.

Després del Castanyada, que organitza la Colla Gegantera de Fornells de la Selva, els nens i les nenes passaran per les cases del poble a buscar la seva recompensa en forma de caramels.

La tarda d'aquest pròxim 1 de novembre el poble de Fornells de la Selva farà molta por.