Palamós. Palamós obre un procés de participació ciutadana per a l’organització de la Festa Major 2013

L’ÀREA DE CULTURA I FESTES DE L’AJUNTAMENT DE PALAMÓS, SEGUINT LES DIRECTRIUS MARCADES PEL CONSELL DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA, ENGEGA EL PROCÉS PARTICIPATIU DE L’ORGANITZACIÓ DE LA FESTA MAJOR 2013.

El passat octubre es va constituir el Consell de Participació Ciutadana de Palamós. El Consell va decidir que un dels primers processos a realitzar seria l’organització de la Festa Major 2013. Per aquest motiu, l’Àrea de Cultura i Festes de l’Ajuntament de Palamós ha començat a traçar les línies i els passos a seguir.

El primer a realitzar és una enquesta de valoració de la Festa Major 2012 per tal de poder fer una anàlisi amb els punts forts i febles de la Festa. Aquesta enquesta també servirà per a informar i obrir el procés participatiu a les entitats, al públic en general i a tothom que es vulgui fer seva la Festa i formar-ne part, ja sigui realitzant activitats o expressant les seves opinions i els seus suggeriments.

L’enquesta la podeu trobar a la plana web de l’Ajuntament de Palamós, a l’apartat de Festes i Tradicions, i s’ha de retornar omplerta abans del dijous 15 de novembre.

Un cop revisades les enquestes s’iniciarà la segona fase del procés participatiu. Primerament, es portarà a terme una sessió informativa i de debat el dijous 29 de novembre amb l’objectiu d’oferir informació sobre com s’ha organitzat, fins al moment, la Festa Major. A continuació s’engegarà un espai de debat on es recolliran les propostes que seran la base del programa de la Festa Major 2013.

El grup de treball del procés participatiu de la Festa Major de Palamós 2013, es trobarà en una segona reunió el dimarts 11 de desembre, en la que s’estructurarà el programa definitiu.

El resultat final es presentarà a la població en una tercera reunió prevista pel proper any i amb data encara per determinar.

Informació i retorn d’enquestes a:

Centre Cultural La Gorga

C. Ave Maria 3, 2n pis