Llagostera. La Diputació de Girona subvencionarà el club llagosterenc per tal d’ampliar l’aforament del Camp Municipal d’Esports

L’alcalde de Llagostera Fermí Santamaria ha explicat que el cost d’adequar les instal·lacions del Camp Municipal d’Esports, que acollirà el proper dimarts 30 d’octubre (20h) el partit de Copa del Rei entre la U.E Llagostera i el València, aniran a càrrec de la Diputació de Girona, que subvencionarà directament el club Llagosterenc.

En aquest sentit l’alcalde ha fet les gestions oportunes per a arribar aquest acord, i per tant no suposarà cap despesa extra per a les arques municipals, més enllà de les que ja es tenen habitualment a nivell de neteja, il·luminació i de funcionament de les instal·lacions.

Cal destacar que el partit entre el Llagostera i el València sobrepassa l’àmbit estrictament esportiu i serveix per promocionar no només el municipi de Llagostera sinó tota la demarcació de Girona arreu de Catalunya i l’Estat Espanyol.

Davant la transcendència d’aquest esdeveniment històric, l’Ajuntament de Llagostera, des del primer dia de classificació de la U.E Llagostera, es va posar a disposició del Club per tal de fer tot el possible perquè el partit es jugués a casa. En aquest sentit  s’ha posat a disposició del club llagosterenc els serveis tècnics municipals per tal d’estudiar, avaluar i coordinar totes les tasques que un esdeveniment d’aquest tipus requereix.

Per fer-ho possible s’instal·laran un conjunt de tres grades supletòries situades, la més gran amb capacitat per a 623 persones al gol sud, una segona amb capacitat per a 399 persones en el gol nord i una tercera de més petita amb capacitat per a 182 persones situada en un lateral del camp. Aquestes  places sumades a les existents permetran donar cabuda de 1.765 persones assegudes i a 700 persones dretes.

El muntatge de les grades anirà a càrrec de la multinacional Nussli especialitzada en aquest tipus d’estructures. Els treballs ja s’han encarregat a l’empresa i començaran dissabte al matí i es preveu que diumenge quedin muntades.

S’adjunta plànol d’ubicació definitiva de les grades.

Des de l’Ajuntament de Llagostera es felicita l’èxit assolit per la U.E Llagostera, agraeix el suport institucional de la Diputació de Girona i desitja molta sort a l’equip.

Per a informacions oficials de la Unió Esportiva Llagostera podeu consultar el web www.uellagostera.com i seguir el twitter @uellagostera

Ubicació de les grades