Cassà de la Selva. Accions al Barri Firal per incorporar nous aparcaments, millorar el ferm i reordenar la recollida de residus.

La millora del ferm consistirà bàsicament a asfaltar el carrer del Migdia, des de la part de dalt que enllaça amb el carrer d’Enric Coris fins al carrer de Verneda. També es faran diversos arranjaments al carrer de l’Empordà. Una vegada s’hagi asfaltat, es pintaran els aparcaments i es millorarà la senyalització. Com a novetat, es remodelarà la placeta de la part de dalt del carrer del Migdia i s’hi posarà un petit jardí. Un altre dels punts importants que es solucionarà és el tema de l’aparcament públic.

El barri del Firal està format per carrers estrets i amb manca d’aparcaments per la quantitat de veïns que hi viuen. Per això, es va buscar l’acord amb un propietari d’un solar per tal d’utilitzar-lo com a aparcament públic. Aquest espai està situat a la part de dalt del carrer del Migdia, a la vora de la placeta on hi ha la bateria de contenidors de recollida selectiva i de rebuig. Amb aquest nou espai s’incrementarà en 65 places l’aparcament a la zona. El conveni amb el propietari es va tancar per Nadal i tindrà una durada de 5 anys renovables. Les obres que s’han de fer per condicionar aquest espai són: posar sauló, aplanar, senyalitzar el perímetre, instal·lar punts de llum i marcar els aparcaments. Aquesta obra es portarà a terme aquest mateix mes i segurament a finals de mes ja es podria obrir al públic.

A aquest mateix espai destinat a aparcament, s’hi traslladaran tots els contenidors que estan a la part de dalt del carrer del Migdia, es deixarà el carrer net d’obstacles i se’n millorarà la imatge, que estava molt degradada. Pel que fa a la recollida de residus, cal esmentar el trasllat de la bateria de contenidors del carrer del Migdia, dins de l’aparcament; el reforç dels nous contenidors, que s’han posat al final del carrer de l’Empordà (al costat de ca l’Aiet), i la instal·lació de nous contenidors de rebuig i d’orgànica que hi ha en el carrer d’Enric Coris, al costat del passatge del Firal.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409