Fornells de la Selva. L'Ajuntament de Fornells oferta el bus de nit per les Fires de Sant Narcís i amb descomptes del 50%

Un any més, i conjuntament amb el Consell Comarcal del Gironès, l'Ajuntament se suma a la iniciativa del bus de nit de Fires de Sant Narcís.

El regidor de Joventut, Narcís Boschdemont, ha explicat que els interessats en utilitzar aquest servei poden gaudir de descomptes del 50% del cost del trajecte al mateix ajuntament.

El bus nit de Fires funcionarà els dies 26,27 i 31 d'octubre, i els 2 i 3 de novembre. Cada trajecte tindrà un cost de 2 euros.

Nova línia de bus regular

D'altra banda, i des d'aquest setembre una nova línia d'autobús regular creua Fornells de la Selva pel polígon industrial i uneix el municipi amb la població de Salt. En concret són la número 103, entre Girona i Santa Coloma de Farners, i la 151 en sentit contrari

L'alcalde, Mateu Parera-Nieto, ha explicat que l'equip de govern “continua treballant per tal d'incrementar la freqüència d'autobusos de la línia 10” ja que són “els que connecten la zona urbana de Fornells amb el municipi de Girona”.

La nova línia d'autobusos disposa de 8 freqüències diàries amb Salt els dies feiners de les quals, 6 s'aturen al Parc Hospitalari Martí i Julià.